.

.

niedziela, 25 sierpnia 2013

Prezent od Aśki z powodłu przedłużającego się pisania piątego rozdziału

Tak sobie wczoraj koło dziesiątej wieczorem zamulałam w komputer... I znalazłam to (a konkretnie tutaj). Pomyślałam, że czemu by nie zrobić z tego bohaterów Strangetown... prezent głównie dla Smooth/Julki/Ridley, ale... XDD

Uwaga: Musiałam użyć PrintScreen, bo inaczej się nie dało :/










Po kolei: mamy Sally Carter na przyjęciu u Zoe, małą Jill Smith (ma róg, to znaczy, że ma moc), Ophelię Nigmos o srogim spojrzeniu (jak obok) i Rainelle (Zoe) Vu proszącą Crystal o użyczenie domu :P

Będzie więcej!!

9 komentarzy:

  1. {SPAM}

    Reklama (z łac. reclamo, reclamare) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
    źródło: www.wikipedia.pl

    Reklamownica zaprasza! Możesz w prosty sposób wypromować Swojego bloga za darmo!. Pamiętaj jednak, by najpierw zapoznać się z naszymi zasadami.

    Pozdrawiam,
    główna administrator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie zaakceptowane. Reklama pojawi się w sobotę (31.08.2013).

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. Dzięki :D Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. A propos Ogólnie:
    "drobne treści...ee...niekiedy cenzurowane"
    Wojenny Taniec Thanka?? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład. TANKA!!!!!!!!

      Usuń
    2. za późno, wszędzie piszę Thanka... XD

      Usuń
    3. Zauważyłam... ale w opowiadaniu czymaj się Tanka, szczególnie, jeśli zamierzamy go zeswatać z Zoe

      Usuń